czwartek, 15 grudnia 2016

Prezenty dla najbliższych - co kupiłam?

Witajcie Kochani! Miało mnie tu być więcej, a wyszło... No właśnie, jak zwykle! Wstydzę się przeokrutnie. Mało tego! Miałam pomysły na naprawdę sporo fajnych postów. Niestety plany swoje, a rzeczywistość swoje. W sobotę (17 grudnia) mam obronę licencjatu, a w niedzielę dwa (albo trzy, zależy od decyzji osoby prowadzącej zajęcia) będę mieć już egzaminy "sesyjne" w nowej szkole. W miarę możliwości postaram się o post z dekoracjami pokoju (czego nawiasem mówiąc jeszcze nie zrobiłam, bo po prostu nie mam kiedy). Na pewno pojawi się też recenzja pewnej palety pewnej polskiej firmy, o której pewnie większość z Was chciałaby co nieco poczytać :) Dopiero dzisiaj jednak złożyłam zamówienie, więc myślę, że trochę na nią poczekam :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Musiałam cykać na bieżąco, stąd różnica m.in. w świetle.

Przejdźmy w końcu do meritum! :) Mam stosunkowo sporą rodzinę, toteż trochę tych rzeczy będzie. Zacznijmy od najmłodszych, a więc kuzynka dostanie obudowę na telefon w kształcie prosiaczka i malutkiego różowego powerbanka:


Druga starsza kuzynka otrzyma selfie-stick, oczywiście w ukochanym, różowym kolorze ;)


Kuzyn również otrzyma gadżet w postaci okularów do wirtualnej rzeczywistości

http://hurt.kltrade.pl/pol_pl_GOGLE-VR-SMART-czarne--271555_1.jpg zdjęcia niestety nie miałam kiedy zrobić
Obie ciocie dostaną właściwie taki sam zestaw. Jedna się zbytnio nie maluje, więc postawiłam na neutralną mascarę w odcieniu Black Brown. Druga, która się maluję, dostanie zestaw klasycznej czarnej mascary z czarną kredką do oczu. Żeby nie było "za ubogo", dorzuciłam hydrożelowe płatki pod oczy ze złotem oraz podwójną maseczkę Bielendy "efekt Mezoterapii".


Jeden z wujków dostanie również monopod. Często wraz z rodziną jeździ w różne fajne miejsca, toteż mam nadzieję, że gadżet mu się spodoba.


Drugi wujek dostanie zestaw - krem do twarzy i płyn po goleniu :)


Dla mamy udało mi się "wyrwać" skórzaną czarną torbę, która spokojnie zmieści grubą teczkę A4, oprócz dodatkowych, normalnych rzeczy, jakie się nosi w torebce (naprawdę jest spora). W tym miejscu chciałabym serdecznie Wam polecić stronę http://world-style.pl Mają sporo fajnych promocji i naprawdę duży wybór. Myślę, że spokojnie coś tam znajdziecie. Paczka dotarła do mnie szybko: zamówienie złożyłam 5 grudnia, a przekazanie do doręczenia miało miejsce 8 grudnia. Szczerze polecam :)
Musicie mi uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości jest śliczna - zdjęcie wszystko psuje, a na stronie jej nie znalazłam :( Kosztowała mnie niecałe 60zł!


Brat otrzyma książkę, o którą sam prosił :)



Jeśli chodzi o tatę, to z nim zawsze mam największy problem. Tutaj z pomocą przyjdzie mi mama, która kupi dla Niego koszulę :)

Dla cioci, a więc najstarszej osoby w rodzinie, mam miłą (tak myślę) niespodziankę w postaci czasoumilaczowych herbat :) Zakupione za pośrednictwem portalu http://http://eherbata.pl Również serdecznie polecam! Zamówiłam mały zestaw, nazwijmy go startowym, który wcale do takich małych znowu nie należy :) Do zamówienia otrzymałam próbkę herbaty w gratisie (przepyszna! już jest w "użyciu"), a całość wraz z przesyłką kosztowała mnie niecałe 31zł. Zastanawiam się nad dorzuceniem filiżanki lub zaparzacza - zobaczymy :)


Prezentu dla mojego B. nie zdradzę, dopóki go nie dostanie ;) Nie mam pewności czy czasem Pan Ciekawski nie czyta mojego bloga ;)

Dla rodziców B. kupię wino - skromnie i symbolicznie :)

To już by były wszystkie prezenty, jakie kupiłam/planuję kupić. Może ktoś znalazł jakąś inspirację na prezent? Może komuś pomogłam :) Osobiście bardzo lubię tego typu posty, więc czemu podobnego miałoby i u mnie nie być ;)

Gdyby ktoś był ciekawy, serwetę (w sumie to obrus, patrząc na jego ogromną wielkość) robiła na szydełku moja mama, a podkładka z wyciętymi płatkami śniegu została zakupiona w Pepco :)

Taak, dla siebie też kupiłam prezent, ale na razie cii! Nic Wam nie powiem ;)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz