piątek, 16 grudnia 2016

Kolejny makijaż w odcieniach bordo

Dzisiaj przybywam do Was z makijażem. Kolejny raz odcienie bordo/burgundowe/winne. Nic nie poradzę, że uwielbiam takie kolory na oczach ;) Zapraszam do oglądania :)












Brwi nie malowałam cieniami. Mam jeszcze na nich hennę, więc są dość ciemne. Dodatkowo niedługo wychodzę, a tak ciemne brwi wydały mi się nieodpowiednie na dzień :) Nałożyłam tylko mascarę do brwi od Sleeka - standard ;)
Oczy to mieszanina cieni od Zoevy (paleta Smoky), Too Faced (Chocolate Bar), Sleek (Ultra Mattes V2) oraz pojedynczy cień Inglot (nr 162). Na rzęsach brązowy tusz od Max Factor. Na liniach wodnych brązowa kredka od Lovely. Usta Lips To Kiss od Wibo (nr 7).
Twarz: mieszanka podkładów AA Podkład Satynowy (nr 107 Dark Beige) i Maybelline Super Stay 24H (nr 05 Light Beige), puder Revlon Nearly Naked (nr 010 FAIR CLAIR), rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator oraz róż od Makeup Revolution z palety Sugar and Spice (ten rozświetlający).

xoxo


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Lubię bordo na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*
      Ja ostatnio jestem zakochana w makijazach z tym kolorem <3

      Usuń