wtorek, 22 listopada 2016

Burgundy Fall

Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, który powstał przy użyciu palet Cocoa Blend od Zoevy oraz Chocolate Bar odToo Faced. Znowu bordo, wiem wiem. Jednak według mnie ten kolor jak mało który kojarzy mi się właśnie z jesienią :) Zapraszam :)



Na całą powiekę nałożyłam bazę od Artdeco. Na łuk brwiowy do załamania powieki nałożyłam cień White Chocolate (Chocolate Bar). W załamaniu nałożyłam bordowy matowy cień Cherry Cordial (Chocolate Bar), który następnie pogłębiłam czerwonorudym cieniem Freshly Toasted (Cocoa Blend). Puchatym pędzlem roztarłam cienie karmelowym cieniem Substitute For Love (Cocoa Blend), a tuż pod brew poszedł Bitter Start (Cocoa Blend). Powiekę ruchomą oczyściłam, nakładając kamuflaż od Wibo. Na wewnętrzny kącik nałożyłam cień Pure Ganache (Cocoa Blend), a zaraz obok niego wylądował Subtle Blend (Cocoa Blend). Trochę na niego wjeżdżając,na resztę powieki nałożyłam połyskujące bordo Warm Notes (Cocoa Blend). W zewnętrzny kącik i tuż przy linii rzęs wylądował Beans Are White (Cocoa Blend). Na dolną linię wodną poszła czarna kredka, między rzęsami na dolnej powiece Beans Are White, który "wymieszałam" z Warm Notes. Całość dolnej powieki roztarłam Substitute For Love. Wytuszowałam rzęsy mascarą od Max Factor i dokleiłam sztuczne od Technic.









Pierwsza sprawa: rzęsy od Technic miały być naturalne, dobre do noszenia na co dzień. Serio? xD No ja bym tak w dzień nie wyszła, a wieczorem miałabym spore opory :P Druga sprawa: pasek tych rzęs był tak sztywny, że nie dało się w ogóle z nimi pracować - musiałam je pociąć na 3 części. Najważniejszy trzeci punkt: nadal nie potrafię doklejać sztucznych rzęs, co zresztą widać na zdjęciach - zdaję sobie z tego sprawę, nie linczujcie ;) Praktyka czyni mistrza, a więc nic, tylko ćwiczyć  klejenie ;)

Szykuję dla Was post z nowej serii, więc powinien ukazać się na dniach :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

xoxo

4 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem makijażu, właśnie marzę o jednej z tych paletek kto wie może na gwiazdkę dostanę
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę świetne i dają ogrom makijażowych możliwości :)

      Usuń