poniedziałek, 10 października 2016

Jesien w odcieniach bordo

Nie dziala mi prawy alt, wiec dzisiaj post bez polskich znakow. Ubolewam mocno.

Dzisiaj przychodze z jesiennym makijazem. Lekko przydymionym brazami, ze zlotymi akcentami. Uzylam palet od Zoevy Cocoa Blend i Smoky, a kreske zrobilam przy pomocy brazowej kredki z Lovely (ktora rowniez nalozylam na linie wodna), na ktora nalozylam czerwony braz z palety Sleek Ultra Mattes Vol. 2. Mascara (a raczej MASAKRA! Jest tragiczna) od Wibo Rock With Me. Calosc prezentuje sie tak:





Dzisiaj niestety krotko i na temat, ale juz mam w zanadrzu dwa kolejne posty :)

2 komentarze:

  1. Uff dobrze że nie kupiłam tej maskary. Już miałam ją w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie! Ja niestety uleglam pokusie "taniej i MOZE dobrej mascary"... Coz, na zdjeciach chyba dobrze widac, co mi w niej nie odpowiada :/

      Usuń