poniedziałek, 9 maja 2016

Moja włosowa przemiana - Studio 10 Lutego Łódź

Jestem świeżo po wizycie u fryzjera, więc tak jak obiecałam, post o moich włosach.

Tak prezentowały się przed ścięciem (dzisiaj rano):


Wybrałam się do studia w Łodzi 10 lutego (klik!). Moimi włosami zajął się niesamowicie utalentowany Łukasz. Widać, że zna się na tym, co robi. Fachowe porady, sympatyczna rozmowa, miła atmosfera - uśmiech nie schodził mi z twarzy przez całą wizytę. Chciałam zrobić sobie siwe ombre, jednakże Łukasz odradził mi ten pomysł. Miałam wcześniej (około 2 lata) włosy zrobione henną, więc powiedział, że niestety, ale żaden kolor wymagający rozjaśniania nie złapie mi tak, jakbym tego chciała. Wręcz przeciwnie, spodziewać się mogę zielono-pomarańczowych końcówek. Powiedział, że najszybciej, kiedy mogłabym zafarbować włosy, to dopiero w sierpniu, a teraz powinniśmy zając się zniszczonymi końcami i ogólną regeneracją włosów. Grzecznie posłuchałam i nie żałuję! Naprawdę zna się na rzeczy, a takich fryzjerów obecnie niestety jak na lekarstwo. Bardzo cenię to, że nie zrealizował mojej prośby "na pałę", byleby zarobić, a co wyjdzie to no cóż, chciała to ma. Widać, że fryzjerstwo to nie tylko zawód, ale przede wszystkim jego pasja.

Tak prezentowałam się od razu po wyjściu z salonu:


A tu od tyłu. Zdjęcie robione przed chwilą, przed rozczesaniem. Moje włosy się dość mocno plączą, toteż musicie mi wybaczyć strąki :)



Moje włosy w końcu odżyły, są gładkie, miłe w dotyku, sprawiają wrażenie nawet grubszych niż były. No i przede wszystkim - w końcu są prawidłowo ścięte, więc nie muszę już ani kombinować, żeby jakoś wyglądały, ani się ich wstydzić :) Jestem ciekawa jak będą wyglądały jak się zaczną skręcać :)

Wszystkim kobietom mogę z ręką na sercu polecić ten salon! Pełen profesjonalizm :) Ja właśnie dzisiaj zostałam stałą klientką <3

3 komentarze:

  1. Trochę tych włosów poleciało :) a ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak bardzo były zniszczone, że musiałam się z większością pożegnać :( Dziękuję! :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń