wtorek, 26 kwietnia 2016

Akcent na dolną powiekę - makijaż + bronzer Inglot

Dzisiaj przychodzę z makijażem, w którym pierwsze skrzypce gra mocno podkreślona dolna powieka. Tak jak obiecywałam, makijaż jest na lewym oku ;) Zapraszam!






Błędy są, nie wypieram się :)

Dodatkowo chciałabym dzisiaj pokazać bronzer do konturowania. Nie rozumiem dlaczego w Polsce dostępność bronzerów w chłodnych odcieniach jest tak fatalna. Większości osób zależy na tym, aby bronzer sprawiał wrażenie cienia pod kością policzkową, aby trochę tą buźkę wyszczuplić. Przepraszam bardzo, ale nie osiągniemy tego, waląc sobie pomarańczowo brązowe plamy (olaboga, całe życie żyłam w błędzie - przyznaję się!). Trochę pogrzebałam, poszukałam i znalazłam wystarczająco chłodny bronzer, który właśnie taki efekt stworzy. Mowa tutaj o Pudrze do modelowania twarzy HD od Inglot nr 505. Wiem, że sprawia on wielu osobom problemy. Ja zapewne też nie uniknę błędów, bowiem w sytuacjach, kiedy się spieszę, mam baaardzo ciężką rękę do kosmetyków kolorowych ;) Pierwsze maźnięcie tym bronzerem dokonałam z przerażeniem w oczach i stanie przedzawałowym. Sporo się nasłuchałam, że ten bronzer w za dużej ilości wygląda na policzku tak, jakby dopiero co przywalił nam z pięści kibol bądź padłybyśmy twarzą w błoto. Nie przeczę, MOŻE tak wyglądać. Myślę, że przyczyną może być fakt, że niesamowicie przyjemnie się współpracuje z tym produktem. Jest tak strasznie milutki, aksamitny, świetnie się rozciera, cudownie współpracuje z innymi produktami, ochy i achy. Właśnie przy takich kosmetykach należy w szczególności uważać :) Ja osobiście lekko go pacam, nabierając dosłownie odrobinkę produktu, obowiązkowo go strzepuję i tymi "ochłapami" aplikuję od zewnątrz do wewnątrz, skupiając największą ilość produktu właśnie przy uchu. Jeśli stwierdzę "nie no, Anka, przegięłaś", zawsze z pomocą przychodzi mi (bez różnicy jaki) puder. Zwykły puder. Oprócz ujarzmienia produktu zaaplikowanego wcześniej, dodatkowo go zagruntuje.
Koniec gadania, teraz trochę zdjęć :)










Przed aplikacją - na policzku róż i rozświetlacz



Tutaj nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wstawić, więc wstawiam oba :)

Enjoy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz