czwartek, 17 marca 2016

W oczekiwaniu + EDIT

Jako ze niestety nadal czekam na paczkę, no i siedzę na zajęciach na uczelni, wrzucam szybki post w stylu "zapchaj dziura". Ostatnio trafiłam na kanał na YouTube Natalieebeautyy czy jakoś tak ;P i tam bardzo sympatyczna dziewczyna pokazała fajny trik. Mianowicie bierzemy biała kredke i malujemy nią usta, zarówno obrysowujac, jak i wypełniając usta. Na tak przygotowane usta nakładamy jaki tylko chcemy cień do powiek :) i voìla! Nie trzeba mieć wcale całej szafy szminek :)
Ja też się tak pobawiłam i wyszło całkiem przyjemne ombre :)




Chyba nie wygląda to źle :) trzeba trochę czasu, żeby ładnie wpracowac cień i ładnie go połączyć z kredka, ale efekt naprawdę mi się podoba :)

[EDIT 18.03]




Niestety jeśli nie mamy pięknych białych zębów, nie będziemy wyglądać za dobrze w tym kolorze, uśmiechając się. Ja już osobiście wiem, że to nie jest dobry kolor dla moich zębów, które wydają się żółto-zielone xD

Dodatkowo moje cudne odrosty po tygodniu noszenia akryli. Teraz bardziej widać wszelkie niedociągnięcia, ale cóż, trzeba się nauczyć. I tak jest lepiej niż do tej pory - moje najlepiej zrobione paznokcie w życiu :)





Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz