wtorek, 5 stycznia 2016

Klasyczne smoky eyes - tutorial

Dzisiaj mam dla Was tutorial dotyczący wykonania klasycznego, standardowego smoky eyes. Niestety obecnie każdy dobrze roztarty makijaż lub zaznaczenie załamania powieki ciemniejszym cieniem jest nazywany smoky, czego totalnie nie rozumiem. Nie będę się zagłębiać bardziej :) Zaczynamy :)

Przygotowałam oko do makijażu. Standardowo: zrobiłam brwi, nałożyłam bazę do powiek oraz cielisty cień.










Na jakby najwyższy dopuszczalny punkt załamania powieki nałożyłam cień z numerem 1










Następnie delikatnie nachodząc, pod nim znalazł się cień z numerem  2










Nałożyłam cień z numerem 3 typowo na załamanie powieki, pozwalając jednak, aby cień "zasmyrał" również ruchomą część powieki oraz delikatnie wchodził na poprzednio nałożony cień









 Na całą powiekę ruchomą poszła czarna kredka...











...którą roztarłam czarnym cieniem (numer 4)











Tutaj zajęłam się dolną powieką. Nałożyłam cienie numer 3 i 4, na linię wodną czarną kredkę.










Niestety nie widać tego na zdjęciu, na powiększeniu jakieś marne ochłapy brokatu, ale tutaj nałożyłam cień z numerem 5. Wytuszowałam rzęsy i voila! :)












Produkty, których użyłam:
e.l.f. Eyelid Primer
Makeup Revolution Flawless
Sleek Garden of Eden
Sleek Au Naturel
kredka jakaś z Astora, napisy się zmyły :(
Lovely False Lashes Mascara

Teraz trochę zdjęć :) Kto obserwuje na insta, ten już widział :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz