sobota, 12 kwietnia 2014

Coś nowego

Wczoraj w Ptak Outlet w Rzgowie rozpoczęła się akcja "Szok Cenowy". Stety niestety, pracuję tam i właśnie dzisiaj na 12 jadę. Stety dlatego, bo można wyhaczyć fajne rzeczy po naprawdę niskich cenach (pomijając mój sklep, który przecenił buty obrzydliwe, w dodatku ostatnie rozmiary - brawo). Wczoraj, będąc co prawda w pracy, pochodziłam trochę po sklepach biorących udział w akcji. Musiałam sobie humor poprawić, bo przyszłam zła jak osa. Jednakże tylko w Vero Modzie coś zwróciło moją uwagę. Pomimo promocji, dużo nie kupiłam.

 Zwykłe czarne rurki z wyższym stanem 39,90zł
 Brzoskwiniowe rurki z wyższym stanem 25zł
 Beżowy (?) sweter, wiosenny, cienki 25zł

Na spodnie była dodatkowa promocja i za dwie pary zapłaciłam 40zł. Czyli za 3 rzeczy zapłaciłam 65zł ;)

Enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz