sobota, 27 kwietnia 2013

Yves Rocher

Zamówiłam sobie paczkę z Yves Rocher. Są to moje pierwsze produkty z tej firmy i już nie mogę się doczekać aż je przetestuję ;) W prezencie "do wyboru" dostałam płyn/żel do kąpieli, mleczko do ciała oraz antyperspirant, a jako prezent-niespodziankę próbkę żelu modelującech brzuch i pośladki (nie pytajcie mnie czy jest w formie balsamu czy żelu do mycia, bo nie znam francuskiego, a niestety nie dali naklejki w języku polskim). Zdjecia ciemne i niewyraźne gdy są większe, nie odwrócone, gdyż robione dzisiaj w nocy - coś nie mogłam usnąć. Zamówiłam też próbki z Johnson's, pytanie tylko kiedy (i czy :P) mi przyjdą ;)
Całość ;)
Les plaisirs nature; Żel pod prysznic i do kąpieli 50ml jeżyna
Les plaisirs nature; Mleczko do ciała 50ml jeżyna (ślicznie pachnie!)
Jardinsdu monde; dezodorant antyperspirant w kulce 50ml kwiat bawełny z Indii (równie ślicznie pachnie)
Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba 150ml do włosów bardzo suchych lub kręconych
Olejek odbudowujący do włosów 150ml do włosów bardzo suchych lub kręconych
Żel modelujący brzuch i pośladki 5ml
Od razu wtrącę o nim swoje "pierwsze" 3gr: głupotą jest dla mnie dawanie takiego specyfiku w postaci próbki, gdyż na pewno po jednorazowym użyciu nie zobacze efektów, co z pewnością nie skłoni mnie do zakupu tego czegoś. Aczkolwiek bardzo miły gest ze strony firmy, gdyż jest to, jak mi się przynajmniej wydaje, nowy produkt, niestety z dość drogiej linii. Kolejną zdecydowanie niezachęcającą rzeczą jest znaczek, że nie mogą go używać kobiety w ciąży - to już powinno dać do myślenia. Patrzę na skład. Drugie miejsce Alcohol, dwa (jak nie więcej, bo to tylko pierwszy rzut oka - nie mam za dużo czasu) konserwanty, detergent. Hm...

Zobaczymy jak mi się będzie używać "nowych przyjaciół" :) Oczywiście przewiduję recenzje poszczególnych śliczności ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz