piątek, 22 marca 2013

Mglista poświata

 Czyli trochę słów o lakierze Wibo z edycji kolorów wydanych przez blogerki.
 "Subtelny odcień inspirowany mgłą spowijającą ziemię w letni poranek, ożywiony złotymi drobinkami przypominającymi drobne kropelki wody odbijające się we wschodzącym słońcu" Miratell 
  
Oj tak, zdecydowanie. Bardzo ładny mglisty odcień, drobinki są urocze, złote. Sam lakier ma tony zieleni i żółci. Nie jest niestety kolorem uniwersalnym, nie każdej będzie się go dobrze nosiło, nie do wszystkiego będzie pasować. Kiepsko wygląda na krótkich paznokciach (jak widać na załączonych zdjęciach, jednak po prostu nie mogłam się powstrzymać, strasznie mnie korciło, żeby pomalować paznokcie). Po lewej są dwa zdjęcia zrobione po godzinie 23, w sztucznym kiepskim oświetleniu. Wtedy lakier ujawnia nam swoje wspomniane przeze mnie żółte tony. Na dole w świetle dziennym, dostrzec można delikatną zieleń, zdjęcia zrobione zaraz po obudzeniu około godziny 10 ;)
Co do samej aplikacji - jest ona koszmarna! Pierwszą warstwę radzę dać naprawdę cieniutką. Nie dość, że lakier robi niewiarygodne smugi, zacieki i Bóg wie co jeszcze, to w dodatku schnie strasznie długo. Ile się utrzymuje? Powiem tak: pomalowałam wczoraj wieczorem około 21, dzisiaj ze wskazującego palca lakier dosłownie odkleił się sam bez żadnego większego problemu. Jest mi to akurat na rękę, bo jutro do pracy idę i nie mogę mieć pomalowanych paznokci, aczkolwiek trochę mnie ten fakt zdziwił. Sądzę jednak, że spokojnie zostawiony wytrzyma max 4dni. Ja mam w zwyczaju robić dużo dziwnych rzeczy z pomalowanymi paznokciami, więc jestem naprawdę zadowolona jeśli lakier bez szwanku wytrzyma u mnie dwa dni :P A, no i żadnego efektu "gel" nie zauważyłam.























Teraz kilka słów wyjaśnienia. Przepraszam za moje skórki - jestem w trakcie doprowadzania ich do stanu, który pozwoliłby na eksponowanie ich bez obaw. Dopiero właściwie zaczęłam o nie dbać, więc nie linczujcie mnie :( Jestem aktualnie w trakcie zapuszczania paznokci z odżywką Eveline 8w1 - efekty zobaczycie niebawem, stąd moje "ogryzeczki" i nie zachwycający niczym kształt. Od zawsze miałam niezbyt fajne paznokcie, ale na dobrą sprawę teraz jako tako wyglądają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz